Tully

31 december 2019 - Airlie Beach, Australië

Tully was verschrikkelijk. Er hing een rotsfeer in het hostel en het werk was praktisch slavenarbeid.

We zijn terug gegaan naar Cairns en hebben daar een auto gekocht na 2 weken zoeken. Met de auto zijn we naar Palm Cove gereden. Daar zijn we 2 dagen gebleven. Daarna zijn we naar Mission Beach gegaan en ook daar zijn we twee dagen geweest.

Na Mission Beach zijn we doorgereden naar Townsville. Een hele aparte stad. Het voelt er alsof het op sociaal gebied verrot is maarja we moesten er zijn om met de veerdienst naar Magnetic Island te gaan.

Magnetic Island was echt super leuk. Ik we huurden een klein jeepje en zijn overal heen gereden. Dat kan makkelijk, omdat het eiland ongeveer hetzelfde formaat heeft als Vlieland. Ik heb er ook nog een aantal dieren vastgehouden in een klein dierentuintje. Een koalabeer, een python, een leguaan en nog een leguaan achtig beest.

Na Magnetic Island hebben we nog een keer overnacht in Townsville en daarna zijn we naar Airlie Beach gereden waar we nu nog zitten. We gaan hier oud en nieuw vieren.